Conditii finantare TBI Bank

CONDITII DE FINANTARE
PERSOANE FIZICE
- Minim 3 luni vechime la actualul angajator
- Fara istoric negativ in biroul de credit
- Venit minim (din salarii) acceptat 1250 lei
- Pensia minima 1000 lei
- Varsta cuprinsa intre: 18-75 ani (la terminarea contractului)
- Gradul de indatorare: 40%, daca venitul net < 3750 lei
Pana la 65%, daca venitul net > 3750 lei
- Documente necesare (general valabil): buletin, numar de telefon, adresa de email
!!! Obligatoriu, buletinul sa se vada integral toate colturile, clientul trebuie sa foloseasca smartphone ca sa poata semna pe link (in caz contrar va veni fizic sa semneze)
!!! In cazul in care clientul nu are adresa de email, va fi necesar sa semneze fizic documentele
CATEGORII DE VENITURI ACCEPTATE
- Venituri din salarii, pensii
- Venituri din CIC: Documente necesare: Decizia de intrare in CIC, Extras de cont cu ultimele 2 indemnizatii incasate
- Angajatii/pensionari MAI/MAPN: Documente necesare: Declaratie pe propria raspundere, Extras de cont/ fluturasi de salariu stampilati si semnati cu ultimele 3 salarii incasate (sau o Adeverinta de venit completata de angajator tipizata TBI) respectiv cuponul de pensie (nu mai vechi de 2 luni)
- Venituri din chirii: Documente necesare: Contract de inchiriere stampilat / avizat de Admin Financiara sau inregistrat on-line la ANAF, Declaratie unica cu veniturile din chirii.
- Venituri din diurne: Documente necesare: Adeverinta de venit cu ultimele 6 diurne incasate/ Extras de cont cu ultimele 6 diurne incasate
PERSOANE JURIDICE
- Minim 1 an vechime
- Cifra de afaceri anuala pe anul anterior minim 50.000 de euro
- Valoarea bunurilor sa nu depaseasca 10% din cifra de afaceri de anul trecut
- Documente necesare: Certificat de inregistrare, numar tel administrator, adresa de mail si buletin
PENSIOANARI
- Pensie minima 1000 de lei (varsta, boala (acceptata dupa varsta de 40 ani), invaliditate, urmas (sot/sotie dupa sotie/sot)
- Maxim 75 de ani la terminarea creditului creditului
- Documente necesare: buletin, numar de telefon, adresa de mail, cupon pensie pe ultima luna, decizia de boala (trebuie de fie definitiva, in caz contrar se va acorda creditul pe perioada valabilitatii deciziei)
PFA, II , IF
- Minim 1 an vechime
- Documente necesare: Declaratia unica ANAF pe anul trecut (media veniturilor sa fie minim, minimul pe economie), Certificatul de inregistrare, Buletin administrator, numar de telefon si adresa de mail