Procesul de comandă online pe site-ul Conti.ro este simplu, sigur și rapid. Mai jos, regăsești toți pașii care trebuie parcurși în vederea plasării unei comenzi online la Conti.
Alegerea produselor dorite
Folosind meniul din partea stângă, aferent categoriilor și subcategoriilor, poți naviga până găsești produsul dorit.
De asemenea, poți ajunge la produsele dorite, folosind funcția de căutare disponibilă în partea de sus a fiecărei pagini din site.
Adăugarea produselor în coș
Pentru a adăuga produsul în coșul de cumpărături, apasă butonul „Adaugă în coș”, situat în partea dreaptă a paginii de produs sau direct din pagina de listare a produselor.
Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături este semnalizată printr-o mini-fereastră situată în partea dreaptă-sus a paginii.
De aici, poți accesa coșul de cumpărături, pentru a actualiza cantitatea produselor adăugate în coș. De asemenea, tot de aici, poți finaliza comanda.
Trimiterea comenzii
Completarea datelor de livrare
În această etapă va trebui să completezi datele de livrare. Va trebui să alegi judeţul, localitatea şi să completezi adresa de livrare (stradă, număr, bloc, etaj, apartament etc). Pentru livrarea la adresa de domiciuliu, te rugăm să alegi corect localitatea de livrare. Dacă este vorba despre livrare într-un sat, trebuie ales satul, NU comuna.
Dacă doreşti livrarea la o altă adresă, trebuie să bifezi opţiunea "Date de contact diferite" şi să completezi câmpurile solicitate.
Alegerea metodei de livrare
După adăugarea în coș a produselor dorite și completarea câmpurilor obligatorii, în pagina de finalizare a comenzii se afișează toate modalitățile disponibile de plată și livrare. Valoarea costului de livrare se adaugă automat la valoarea comenzii, iar costul pentru transportul produselor diferă în funcție de modalitatea de livrare aleasă, precum și de greutatea totală a produselor din coş.
Cele trei modalități de livrare pe care compania Conti le pune la dispoziția clienților sunt:
Dacă adresa de facturare diferă de adresa de livrare, bifează opțiunea "Datele de contact diferite" și introdu noua adresă de livrare.
Completarea datelor de facturare Persoana Juridică
Dacă doreşti ca factura să fie emisă pe persoană juridică, PFA sau ONG, bifează opţiunea "Doresc factura pe firmă" şi completează toate câmpurile solicitate, cu informaţiile corecte.
Alegerea metodelor de plată
În funcție de modalitatea de livrare aleasă, Conti îţi pune la dispoziție următoarele modalități de plată:
Finalizarea comenzii
Pentru finalizarea comenzii, te rugăm sa îți exprimi acordul prin bifarea opțiunii "Sunt de acord cu prelucrarea datelor personale conform Politicii de Confidentialitate a magazinului", apoi apasă butonul "Trimite comanda".
După trimiterea comenzii, vei primi un e-mail de confirmare cu detaliile acesteia.
________________________________________________________________________________________________________________________
Informaţii utile referitoare la comezi:
Nu există valoare minimă pentru o comandă.
Procesare comenzi
Plasarea unei comenzi online valide nu garantează clientului rezervarea și/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului și rezervarea produsului în vederea onorării comenzii se face de către operatorii noștri prin telefon sau prin e-mail.
Livrarea produselor se face în funcție de stocul produselor în momentul plasării comenzii, iar termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
Pentru sugestii, sesizări sau reclamații, completați formularul de contact din site.
În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 7-10 zile lucrătoare.