Modalități și costuri de transport.
Termene și condiții de livrare.
Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României, dar și în Europa*.
conti.ro pune la dispoziția Cumpărătorului / Utilizatorului următoarele metode de livrare:
1. Expediere / Livrare prin curier rapid oriunde în România.
Livrarea Produselor se realizează prin intermediul curierului, la adresa specificată de Cumpărător/Utilizator în comandă. Firmele de curierat agreate sunt
Fan Courier,
GLS,
Dragon Star,
SAMEDAY si
PALLEX.
Costurile pentru expedierea coletelor prin curier rapid sunt cele afișate în coșul de cumpărături, în funcție de greutatea totală a produselor.
Comenzile sunt pregătite în ordine cronologică, iar livrarea prin curier se realizează, de obicei, în
1-3 zile lucrătoare din momentul expedierii, prin intermediul serviciului de curierat rapid.
Produsele voluminoase se vor expedia în regim paletizat, timpul de livrare putând ajunge până la
7 zile lucrătoare.
Nu se percep taxe pentru kilometri suplimentari.
* Excepții de livrare la termen pot face perioadele de Sărbători (luna Decembrie), reduceri (Black Friday) și condițiile meteo nefavorabile. În aceste perioade termenul de livrare de 24-48 ore lucrătoare poate fi depășit.
* Pot exista situații excepționale, când produsul comandat nu se mai află pe stoc în momentul comenzii sau se aduce pe comandă din stocul furnizorului. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate în termen maxim de 30 de zile, în limita stocului disponibil la producător/furnizor.
Livrările se fac doar în zilele lucrătoare, de
Luni până Vineri, în intervalul orar
08:00-16:00.
2. Livrare la EasyBox Sameday (ridicare personală)
La plasarea comenzii tale, ai acum opţiunea de a selecta ca adresă de livrare unul din cele peste 3200 EasyBox-uri SAMEDAY!
Oricând ai un program încărcat sau pur şi simplu îţi doreşti flexibilitate în ridicarea comenzii tale, opţiunea EasyBox este mereu aproape de tine.
- Flexibilitate
- Siguranţă
- Viteză
- Proximitate
- Confort
Plata produselor care urmează a fi livrate prin EasyBox se face doar
Online, în momentul plasării Comenzii (card, Ordin de plată sau rate prin TBI Bank)
Cumpărătorul/Utilizatorul va primi telefonic prin SMS și pe email un cod cu care își poate prelua comanda din pachetomat.
Pentru coletele cu greutatea până în
20 kg, costurile pentru expedierea coletelor in EasyBox sunt cele afișate în coșul de cumpărături, în funcție de greutatea totală a produselor.
___________________________________
Termene şi Condiţii de Livrare.
Cumpărătorul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.
Cumpărătorul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care curierul îl anunță că livrează comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează comanda va putea fi modificat doar cu acordul curierului.
În cazul în care Cumpărătorul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către curier a numărului comenzii.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către conti.ro la momentul predării produselor comandate către Cumpărător/Utilizator sau a ridicării acestora din depozit.
Recepția Produselor
Cumpărătorul/Utilizatorul are obligația de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate, la care este anexată factura ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț).
De asemenea, Cumparatorul/Utilizatorul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe bonul de livrare (sau pe un proces verbal întocmit de către curier) pentru a putea fi luate în considerare.
Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Ca măsură restrictivă pentru CLIENŢII ce nu ridică PRODUSELE comandate, ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fără ca plata acestora să fie efectuată integral în avans.
În situaţia în care CLIENŢII ce au comenzi neridicate doresc să comande produse cu plata în sistem ramburs, aceştia vor trebui să achite în avans contravaloarea următoarei comenzi, plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicată anterior. Ulterior, opţiunea de plată în sistem ramburs va fi din nou disponibilă la finalizarea comenzilor.
Pentru informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la numerele de telefon 0726309824, 0721209338 sau pe email la contact@conti.ro.