Info:
Pretul afisat contine TVA si este valabil doar pentru comenzile online pe www.conti.ro. In magazine pretul poate varia.
Motocoasa in 4 timpi AGT 3528 B, cu motor Honda GX35.
Economie de carburant pana la 50%, costuri reduse de intretinere si de utilizare.
Confort maxim in utilizare: emisii poluante reduse, nu mai este necesara prepararea amestecului carburant benzina/ulei, zgomot redus, vibratii reduse, pornire usoara.
Performante ridicate, motorul inclinabil la 360 grade, lucreaza usor in orice pozitie, cuplu ridicat chiar si la turatii mici.
Set de livrare:
Ham profesional dublu cu mecanism de eliberare rapida
Cutit de taiere 3T, 305 mm diametru cu grosime de 2 mm
Cap de taiere profesional cu incarcare rapida si fir de 2.4 mm
Aparatoare cutit/cap de taiere
Set de scule pentru intretinere
Protectie cutit
Date tehnice:
Tip motor: OHC, 1 cilindru, 4 timpi, racire cu aer
Model: Honda GX35
Putere neta: 1.3 CP @ 7000 rpm
Cuplu: 1.6 Nm / 0.16 kgm @ 5500 rpm
Capacitate cilindrica: 35.8 cm³
Combustibil: Benzina fara plumb
Capacitate rezervor combustibil: 0.63 l
Capacitate baie ulei: 100 cmc
Diametru tub: 28 mm
Maner: Dublu
Ambreiaj: Da
Greutate: 7 kg
Tip motor: 4 timpi
Putere motor (CP): 1.3
Capacitate cilindrica (cm³): 35.8
Tip alimentare: Cu motor termic
Popescu Marian,
Păcat de motorul Honda! Am cumparat această motocoasa acum cateva luni cand avea 1.6 cp, acum vad ca are 1.3 cp asa cum e in realitate. Angrenajul șuieră dupa 10-12
Raspundeore de utilizare, capul cu fir vibrează, a trebuit să cumpăr de la Makita. Asemenea si discul de tăiere, după o oră de utilizare vibrează ușor motocoasa. NU CUMPARATI ASA CEVA! Am sa scriu la Honda sa stie ce face acest AGT in Romania. Am cumparat această motocoasa deoarece am masini Honda de peste 10 ani si nu m-au dezamăgit, dar toate componentele sunt originale.
A fost util acest review?
3 persoane au considerat acest review util!
Conti,
Puterea maxima a motorului este de 1.6 CP. Puterea nominala (la turatia de lucru) este 1.3 CP.
Produsul se livreaza in 2 colete (motor + transmisie) si clientul trebuie sa monteze produsul.
Faptul ca vibreaza capul de cosire sau discul se datoreaza montajul necorespunzator a discului pe reductor sau chiar a axului de transmisie la oala de ambreiaj.
Din sutele de motocoase vandute, sunteti primul client care reclama acest lucru.
Cu stima,
Conti.ro