Texas Motocositoare cu fir Texas PRO TRIM 600TR, 4 CP, benzina, 60 cm, autopropulsata

1 Review
3.745,35 Lei
In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 480090061100 Ai nevoie de ajutor? 0726309824 / 0721209338
La achizitionarea acestui produs primiti 3745 puncte de fidelitate
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (1)

Texas Pro Trim 600TR este un aparat de tundere autopropulsat pe benzina cu un motor puternic de 173 cm3 in 4 timpi.
Pro Trim 600 este echipat cu roti pneumatice mari de 13" din cauciuc, cu model de tractor, care asigura astfel o propulsie usoara prin diferite tipuri de teren.
Acest model este ideal pentru suprafetele mai mari in care este nevoie sa taiati iarba inalta si arbusti. Masina este incredibil de usor de utilizat si asigura un flux de lucru ergonomic in care nici spatele, nici umerii nu sunt incarcati (spre deosebire de o motocoasa de mana) si, prin urmare, poate fi utilizat pentru perioade mai lungi.
Capacul mare din plastic protejeaza motorul de murdarie si resturi care pot fi aruncate peste masina in timpul utilizarii.
Pro Trim 600TR este echipat cu un cablu puternic de tuns de 4 mm (4 fire) care ofera o latime de lucru de pana la 60 cm. Capul de tuns poate fi ajustat cu usurinta la inaltimea de 4,5 - 12 cm si poate fi astfel adaptat la teren.

Date tehnice:
Tip Motor: Texas TG595, motor benzina, 4-timpi
Putere motor: 2.9kW @ 3000rpm
Capacitate cilindrica: 173 cmc
Capacitate rezervor benzina: 1 litru
Sistem pornire: la sfoara
Tip ulei motor: SAE 30
Capacitate baie ulei: 0.6 litri
Viteza max. mers inainte: 2.28 km/h
Latime taiere: 60 cm
Inaltime taiere: 45-120 mm
Grosime fir de taiere: 4 mm
Alimentare fir taiere: manual
Autopropulsie: Da
Tip ghidon: fix
Dimensiuni roti spate: 13 inch
Nivel de zgomot LwA: 104 dB(A)
Greutate: 46 kg

Atentie!
Nota: Masina se livreaza fara ulei!
Texas recomanda utilizarea benzinei fara plumb 98 (numita si E5) pe toate motoarele pe benzina in 2 timpi si in 4 timpi, desi instructiunile de utilizare pot mentiona benzina fara plumb 95.
Acest lucru se datoreaza faptului ca de la 1 ianuarie 2020, 10% bioetanol este amestecat in benzina de 95 (E10) fata de 5% anterior, iar cantitatea mai mare de bioetanol atrage condensul / apa in timp si scurteaza durata de depozitare a benzinei, ceea ce poate duce la la probleme de ardere si pornire.

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
Achizitie verificata

Emilia Borz,

Propulsia speram sa fie mai bună! Șuruburile
se destrang de la vibrații…( nu cele de pe motor).Trebuie verificate permanent! Mulțumită in rest!

Raspunde

A fost util acest review?

Ai nevoie de
ajutor?

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!