Tensiune stabilă, fără fluctuații sau variații, datorită plăcii inverter și alternatorului sincron.
Diverse prize (electrice, porturi USB etc.) pentru conectarea diferitelor dispozitive.
Dimensiuni compacte, ocupând spațiu minim atât în utilizare, cât și la depozitare.
Design ușor, simplu de mutat și transportat, încape chiar și în portbagajul unei mașini.
Undă sinusoidală pură:
Blocul electronic integrat, controlat de un microprocesor, monitorizează funcționarea generatorului și asigură o tensiune de ieșire stabilă de 230V 50Hz, cu o formă sinusoidală perfectă, ideală pentru alimentarea în siguranță a echipamentelor electronice sensibile.
Motor robust:
Motorul fiabil Könner & Söhnen se caracterizează printr-o rezistență sporită la uzură, o funcționare stabilă îndelungată și îndeplinește toate standardele europene de calitate, inclusiv standardul modern de mediu EURO V.
PANOU DE CONTROL ERGONOMIC:
Panoul de control ergonomic este echipat cu: afișaj LED, prize de 16A, indicatori ai stării de funcționare, o priză auto universală de 12V și un buton RESET pentru repornirea sistemului de control (în cazul declanșării protecției electronice la suprasarcină sau scurtcircuit) și restabilirea tensiunii fără a opri motorul.
Alternator de înaltă calitate:
Generatoarele de tip inverter Könner & Söhnen sunt echipate cu alternator fără perii, realizat cu 100% înfășurare din cupru. Montat pe magneți permanenți și încadrat într-un înveliș din plastic, alternatorul suportă sarcini maxime fără deteriorări, asigurând o funcționare fiabilă și de lungă durată.
DIMENSIUNI COMPACTE ȘI GREUTATE REDUSĂ:
Dimensiunile compacte și greutatea mică a generatoarelor inverter le fac practice atât pentru utilizare, cât și pentru depozitare. Ușurința în transport extinde considerabil domeniul lor de aplicare, transformându-le în ajutoare de neînlocuit pentru odihnă în natură, camping, pescuit sau drumeții.
PICIOARE DE SUSȚINERE:
Echipat cu picioare de susținere pentru o stabilitate mai bună în timpul funcționării.
ECONOMY MODE:
Funcția ECONOMY MODE reduce consumul de combustibil cu până la 50% la sarcini reduse, prin diminuarea turației motorului.